Kommer att fyllas...

Tyvärr blir det ingen Julmarknad i Tidaholm i år

Julmarken 2020 i Tidaholm - Moderaterna
Tryckfelsnisse var framme vid årets upplaga av LIONs jultidning och här visar vi den bild/annons som skulle varit införd.

God Jul och Gott Nytt År
önskar Moderaterna

Årsmötet 19 februari 2020

Trångt och trevligt hos Tidaholmsmoderaterna!

När Tidaholmsmoderaterena höll årsmöte på Fyranhuset under onsdagen var det både trångt och trevligt.
Närmare ett 40-tal medlemmar, MUF’are (ungdomsförbundet) och gäster infann sig för de sedvanliga årsmötesförhandlingarna och för att lyssna på förbundsordförande Johan Abrahamsson (tillika kommunalråd i Mariestad).

Förhandlingar leddes skickligt av duon Ambjörn Lennartsson och Peter Friberg. Årsmötet gav hela styrelsen ansvarsfrihet och den omvaldes i sin helhet.

Johan Abrahamsson berättade lite vad som händer inom förbundet i Västra Götaland, förbundsstyrelsen uppdrag och kommande händelser. Han talade även om hur “vissa” myndigheter inte sköter sitt arbete och hur det förstöra utvecklingen för företagen i våra kommuner. Hela Johans föredrag upplevdes som upplyftande och framåtriktat.
Vidare fick de närvarande en del goda tips om kampanjarbete och inriktningar på både det interna och externa politiska arbetet.

Föreningsordförande Peter Friberg tackade Johan Abrahamsson med en “Tidaholmspresent” och kvällen avslutade med en gemensam middag.

Moderaterna i Tidaholm.